Entre setmana Velòdrom d’Horta -Baixador de Vallvidrera – 13 de Febrer de 2019

EXCURSIONS ENTRE SETMANA

VELÒDROM D’HORTA – BAIXADOR DE VALLVIDRERA, 13-02-2019.

Ens hem trobat a la sortida del metro L3 Mundet, els 8 per a fer l’excursió a les 8 del matí. El dia clar i fred, hem anat darrera el Velòdrom per agafar el camí que ens ha portat fins el fons de la vall per començar a pujar fins a la font de la Marquesa. El dia molt clar i amb el sol il·luminant molt bé. Dia sense núvols, però escalfant poc. Hem seguit pujant fins el Forat del Vent on s’ha obert davant nostre una vista del Vallès, identificant bé Cerdanyola, Sabadell, Terrassa, La Mola de Sant Llorenç, Montserrat. Hem seguit passant el pont sobre la carretera de Cerdanyola, pocs metres després hem agafat el GR-92 que ens ha portat, seguint un corriol amb pujada forta però ràpida, fins arribar a la torre de guaita Echo2, seguint el corriol fins el Pas del Rei, continuant fins el Mirador i Turó de la Magarola, ací hem arribat en una hora i minuts de camí. Hem esmorzat tranquil·lament amb una vista encara millor sobre el Vallès, per continuar el corriol que ens ha portat a la pista que ens duia fins a Vista Rica, seguint un camí per arribar a la carretera de la Rabassada que creuem per agafar el PRC-35 que ens ha portat passant per sobre de la Rabassada i donant la volta per sota del Tibidabo per, a l’entrada de Vallvidrera, agafar el camí que baixa fins la Font de la Bolladera, on hem parat un moment i hem fet la fotografia de grup. Avui hem trobat l’espai de la font i el camí que ens ha portat fins al Revolt del les Monges, arranjat de tal com estava fa unes poques setmanes, arribant a la zona d’esbarjo, a tocar del Baixador de Vallvidrera, on hem fet la cerveseta per anar a cercar el tren dels FCG a quarts d’una.

Ha resultat una caminada agradable, fàcil i diversa tot i que sempre cal tenir present que a Collserola caminar a l’obaga sempre hi fa fresca.