Grup de Joves – Ràfting i falles d’Erill la Vall 6 i 7 de Juliol 2019

El cap de setmana del 6 i 7 de juliol, el Grup de Joves vam anar a la Vall de Boí a passar uns dies
excepcionals en companyia dels 11 integrants que vam participar en l’activitat.
El dissabte vam anar a fer runa ruta per Aigüestortes, pujant des de la presa de Cavallers fins als estanys
Negre i de Travessani, lloc on vam dinar. Vam gaudir d’un paisatge molt florit per l’època de l’any en què
estem i de l’espectacularitat dels paisatges d’alta muntanya que ens podem trobar en aquest indret. Vam
ser 7 persones, ja que els altres s’afegirien posteriorment per a la resta d’activitats del cap de setmana.
Al vespre, vam baixar a comprar menjar a El Pont de Suert, i un dels integrants del grup es va començar a
trobar malament, fet pel qual el vam haver de portar al CAP del poble perquè li fessin una ullada. Va
resultar una mica de deshidratació per la forta calor que havia fet durant el dia, i per sort es va recuperar.
Mentrestant arribaven tres membres més que s’afegien per a l’activitat de la nit, les falles d’Erill la Vall.
Per desgràcia, a causa del contratemps causat amb la deshidratació del company, només vam poder veure
les falles de lluny, des del càmping on dormíem, a Taüll, però ens queda pendent per un altre any anar-hi
amb més calma.
El matí de diumenge va ser més aviat cultural-turístic. Vam visitar els pobles i les esglésies romàniques

de la Vall de Boí, vam dinar a Barruera i ens vam dirigir una altra vegada cap al Pont de Suert per trobar-
nos amb l’últim company que faltava per afegir-se a l’aventura d’aquell cap de setmana.

A la tarda, ja amb l’última incorporació al grup, vam realitzar una activitat de ràfting al riu Noguera
Ribagorçana a càrrec de l’empresa Tim Aventura. La baixada va durar unes 2 hores, i tot i que el cabal del
riu no era massa gran vam passar-ho molt bé amb aquesta activitat, i de ben segur que repetirem en anys
posteriors.
En definitiva, va ser un cap de setmana molt intens però molt ben aprofitat, amb aventures que de ben
segur recordarem durant molts anys.