Entre setmana Pujol de la Mata – 6 de Març de 2019

Dimecres dia sis de març dos mil dinou, ens reunim aquest cop 5 per anar d’excursió, hi ha hagut 2+1 baixes de darrera hora. Bé, sortim direcció a Terrassa, riera amunt per anar a buscar Matadepera, i la carretera que puja cap a Mura, quedant-nos al Coll d’Estenalles, després d’haver fet un mos en el bar d’una benzinera, sense entretenir-nos més comencem a caminar a buscar la Mata, d’aquí anem direcció nord, més endavant ens desviem per apropar-nos a veure la cova del Muronell, continuem, ja veiem el Pujol de la Mata, encara és lluny, però ja sabeu que anar i nan anar i nan, ja hi som, fem la grimpadeta final i un cop a dalt la foto tradicional, i com que fa vent desfem un tros fins al peu del roc, per hidratar-nos a recer, sembla que s’arreglarà el dia, hem començat amb força boira, som-hi ara a buscar altre cop el Coll d’Estenalles i al següent objectiu, el Montcau, seguim un track, que he trobat a la xarxa i costa a vegades no perdre’l, entre tants corriols i camins, en dos cops ens hem donat compte i de seguida hem reculat per tornar a buscar-lo, però, ara fa estona no el seguim i decideixo fer la meva, per un camí que porta bona direcció i en un tres i no res som al Coll d’Estenalles (jeje!!! com m’agrada), abans ens han caigut unes gotetes i portem estona en boira, arribats al coll decidim de no anar al Montcau, tal i com tenim el temps, això que és d’hora les 11h20 aprox. quedem en que el proper dissabte lliure ens hi tornem a acostar per pujar-lo, bé fins aquí ha donat de si aquesta escapada per el Bages, sí sí els cims estan a aquesta comarca, ah!! hi ha qui segueix els 100 Cims de la FEEC, i se’n anotarà un altre.