Grup de Joves Pujada a Montserrat 29 de Setembre 2018

Pujada al Monestir de Montserrat pel camí de l’Àngel, 29 de setembre

Memòria

Diumenge 15:

Monistrol de Montserrat – camí de l’Àngel – canal del Pou del Gat – Monestir de Montserrat – Monistrol de Montserrat

Distància: 10,5km

Desnivell: +600m / -600m

Temps total: 5h

En aquesta sortida hi vam participar 8 persones, sense cap alta ni baixa respecte el que teníem previst. Vam anar amb els ferrocarrils fins a Monistrol de Montserrat, on vam esmorzar en un bar i vam començar a caminar cap a les 10:30h.

La pujada la vam realitzar pel camí de l’Àngel i, més amunt, en la cruïlla on es troba el camí dels Degotalls, vam decidir pujar per la canal del Pou del Gat, una ruta alternativa al camí més tradicional i que ens va permetre grimpar una mica per una divertida canal. Al final de la canal ja vam enllaçar amb el GR fins al Monestir de Montserrat, on vam parar gairebé una hora per dinar i relaxar-nos una mica.

Finalment, vam baixar des del Monestir fins a Monistrol pel GR; ens vam animar i vam fer un tros del camí corrent, pel qual vam baixar força ràpid. Això ens va permetre agafar el ferrocarril de les 15:40h i no haver d’esperar el següent, que passava dintre d’una hora. Amb tot, érem a casa cap a les 17:30h, una mica cansats però satisfets d’una excursió prou divertida.