Entre setmana Montau – 15 de Maig de 2019

Bé la sortida d’avui 15/05/19 d’entre setmana, només anem quatre, no sé què ha passat, sortim a les 8h de RENFE Av. Meridiana, cap a Gavà i d’aquí comencem a pujar cap a Begues i Olesa de Bonesvalls, fins el dipòsit d’aigua, on deixem el cotxe, abans però hem esmorzat al Casal, així que a les 10h05 comencem a caminar, ja en pujada, per pista primer, fins un replà on enfront i a mà dreta surt en pendent un corriol que no deixarem fins bastant amunt a prop d’una torre d’alta tensió, tram de pista, i passats uns 500m més amunt prenem altre corriol que ara ja ens duu a dalt del cim, passant per un collet.

Foto de cim i gaudim del paisatge que ens envolta, llàstima que no és net del tot, però podem anar trobant i identificant força cims “importants”, hi ha qui fa amb aquest el seu 91è 100 CIMS, són les 11h15, després d’haver descansat una estoneta, ens hi posem de nou, apa som-hi cap avall, ara per una pista de terra i en trams de ciment on de tant en tant amb més pendent anem perdent alçada, arribats a una cruïlla força avall, on tombem a l’esquerra, anar fent, i sense adonar-nos som altre cop al dipòsit i el cotxe, son les 12h20. Han estat 420 m. de desnivell i 7,7km de recorregut, aprox.