La Carabassa i Bony Manyer 2 de Març 2019

SEAM – CICLE D’ALTA MUNTANYA 2019

La Carabassa i Bony Manyer – 2 de març de 2019

Ens trobem a Fabra i Puig els 11 participants de la sortida i ens dirigim cap a la Cerdanya. Aparquem a Pla de Campllong, sobre de Meranges, després d’esmorzar. Comencem a caminar una mica passades les 10h. El dia està assolellat.

Pugem bastant directes cap al cim de La Carbassa (2.735m) pel Serrat de l’Orri Vell. La pujada és constant i en alguns trams força dreta. A la part de bosc trobem una mica de neu, la part de més amunt està molt ventada i neta. Mengem alguna cosa però a dalt fa força vent i fred.

Anem bé i anem cap al Bony Manyer (2.809m) per una carena amb algunes baixades i remuntades, i a estones amb vent una mica fort i gelat. Sobre les 15:45h, després de la foto, comencem a baixar directes cap al refugi Folch i Girona, i des d’allà tornem als cotxes seguint el camí enganxat al Riu Duran, tros de camí que per les zones de neu a vegades costa de trobar en el primer tram. Arribem als cotxes a les 18:30h.