Grup de Joves – Mont Caro – 24 Octubre 2021

Assequible ruta circular, al Mont Caro, un 100 Cims de 1.442m d’altitud, a la vegada que el sostre de Tarragona, en ple Parc Natural dels Ports, una zona un tant desconeguda per a molts de nosaltres.

Comencem al Refugi Caro. I cal dir que, només arribar fins aquí amb cotxe, des de el poble de Roquetes, ja hem gaudit del bonic paisatge d’aquesta zona, amb les seves particulars muntanyes i vistes. Fa bon dia i molt serè, cosa que ja ens fa pensar que tindrem la sort de gaudir molt de les vistes des de el cim.

Després de fer un tros de pista des de el refugi, on ja podem veure els bonics colors de tardor, comencem a enfilar-nos pels senders del bosc, fins a arribar al Coll de Pallers, on ja podem començar a veure més paisatge des de un punt més elevat. Seguim pujant, però, per una espècie de tartera. Fins que arribem al cim, on fem una paradeta per dinar i recarregar piles.

Continuem fins a la Barcina, l’altre cim proper, de 1.359m, on encara veiem la zona del Delta de l’Ebre de més a prop. I a continuació anem tornant fins als cotxes.

Hem acabat el dia amb uns 13,5km fets, i 600m de desnivell, molt contents d’haver conegut una miqueta més aquesta zona!